Zvočna masaža in sprostitvene tehnike

ZVOČNA MASAŽA

Pri zvočni masaži posode polagamo na lahko oblečeno telo. Od mesta, kjer je zvočna posoda položena, se širijo vibracije zvoka, katere slišimo ter fizično čutimo po telesu. Posode med igranjem premikamo po telesu, s čimer dosežemo določene posebne učinke. 

Naše telo takrat pogosto zaplava v meditativno stanje. Sproščanje prinaša zdravilen učinek na celotno telo, duha in dušo. Toni spodbudijo glavne energetske centre v telesu, pomirijo napetosti in sprostijo energetske blokade.

Zvočna masaža lahko postane vaš izvir vsakodnevne moči. Z njo lahko uspešno dosežemo dobro počutje, sproščenost, celostno okrevanje telesa, uma in duha.

Sprostitvene tehnike so pot k zavedanju, da obstajajo drugačne možnosti in poti.

Kot dolgoletna učiteljica joge in raziskovalka zdravega načina življenja, prehrane in osebnostne rasti, sem prišla do spoznanja, da so vsi odgovori resnično v nas, v našem telesu. Naše telo je subtilen instrument, ki se ves čas sporazumeva z nami. Kadar znamo z njim vzpostaviti pravi odnos in mu zaupati, je lahko naš najboljši kompas, prijatelj in svetovalec.

V našem telesu pa se skrivajo tudi mnoga prepričanja, čustva, občutki ter misli, ki nam onemogočajo lahkotno pot skozi življenje. Skozi različne sprostitvene tehnike lahko odkrivamo naše speče potenciale, ki nam omogočijo radostno in polno življenje. Tako se lahko zaljubimo v telo, sami vase in v svoje življenje.

Ker pa svetu naglice in stresa velikokrat nimamo časa, da bi se srečali sami s seboj, postajamo vedno bolj odtujeni od svojega telesa in tistega, kar nam le to sporoča. Pomembno je, da se znamo ustaviti, zadihati, si ustvariti varen notranji prostor. Šele ko nastopita mir in tišina v umu, lahko zagledamo svoje psihološke vzorce, ki poganjajo naša čustva.


Sproščanje je namerna sprostitev mišične napetosti in je zelo priporočljivo za vse, ki so tesnobni ali v stresu.


 

Tehnike sproščanja in preusmeritve pozornosti:

  • dihalne tehnike
  • avtogeni trening
  • progresivna mišična relaksacija
  • sproščanje s pomočjo vizualizacije
  • kognitivne tehnike preusmerjanja pozornosti

S tehnikami sproščanja zmanjšujemo in omejimo simptome stresa in tako pripomoremo h kakovostnejšemu življenju.

Z različnimi tehnikami sproščanja dosežemo:

  • občutek umirjenosti
  • zmanjšanje mišične napetosti
  • nižji srčni utrip
  • počasnejše dihanje
  • izboljšanje koncentracije in spomina
  • boljše spanje

Pri delu povezujem področje sprostitvenih tehnik s psihosocialnim svetovanjem. Cilj dela s sprostitvenimi tehnikami je prepoznavanje trenutkov, v katerih se napetost v telesu dvigne ter prepoznavanje misli in čustev, ki so pri tem prisotne. Pomembna je tudi izbira samih sprostitvenih tehnik in njihovo prilagajanje posameznikom. Nato lahko izbrane sprostitvene tehnike prenesete v svoje vsakdanje življenje, se lažje umirite in tako tudi sami uravnavate vsakdanje stresne situacije.


Najboljši darili, ki ju lahko podarimo sami sebi sta sproščen duh in umirjene misli.


 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *